دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

1396/9/2 تاریخ بروزرسانی

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

از این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW به صورت تخصصی استفاده میشود.

پکیج سخت افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM :
اینترفیس A2: عیب یابی خودروهای بی ام و دارای کانکتور OBD با پشتیبانی از پروتکل های MOST,D-CAN , KCAN - جهت اتصال به کانکتور استاندارد 16 پین
اینترفیس B: عیب یابی از طریق پورت MOST و دارای ارتباط USB با اینترفیس A2 - جهت اتصال به شبکه MOST جهت برنامه ریزی جدید کنترل یونیتها
اینترفیس C: عیب یابی خودروهای قدیمی BMW که دارای کانکتور 20 پین هستند - جهت اتصال به خودروهای قدیمی تر با کانکتور 20 پین
کابل USB
کابل شبکه

پکیچ نرم افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM :
نرم افزار دیاگ Icom Ista P – Icom Ista D

قابلیت های دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:
بررسی وضعیت پارامترهای - بازیابی خطاهای و خواندن و پاک کردن خطاها - اجرای تست های تشخیصی
تعویضECU و برنامه نویسی پارامترها - مانیتورنیگ فعال و عیب یابی - مشاهده و تغییر پیکربندی ECU
مشاهده روش های تشخیصی و نقشه ها - عیب یابی مشکلات -نمایش پارامترها -خواندن کد های خطا- نمایش پانل ابزارگرافیکی باآنالوگ و سنج دیجیتال -نمایش نمودارگرافیکی- برنامه ریزی پارامترهای انتخاب شده
دارای تمامی راهنما تعمیراتی خودروهای بی ام و
دارای تمامی نقشه های سیم کشی خودروهای بی ام و
دارای تمامی استانداردهای تعمیراتی و دوره های سرویس
دارای تمامی اطلاعات فنی و مشخصات خودروهای BMW
اینترفیس A2 دارای پردازشگر بسیار قوی بوده و به همین دلیل ارتباطی سریع را با خودرو فراهم میکند.
اینترفیس A2 از فلز آلومینیوم ساخته شده و مناسب برای محیط تعمیرگاه میباشد.
دستگاه دیاگ ICOM جدیدترین نسل از دستگاه های عیب یاب شرکت بی ام و است که جایگزین دستگاه GT1 شده که قبل از ICOM اینترفیس اصلی عیب یابی خودروهای بی ام و بود. دیاگ ICOM در آینده بسیار نزدیک جایگزین کامل دستگاه OPS و OPPS خواهد شد که اینترفیسهای اصلی بی ام و برای برنامه ریزی کنترل یونیتها هستند. در حال حاضر برنامه ریزی سری F فقط از طزیق ICOM امکان پذیر است.
سرعت برقراری ارتباط شبکه ICOM تا 50 برابر بیشتر از مدلهای قبلی است که زمان عیب یابی و به خصوص برنامه ریزی (programing) را که ممکن است ساعتها طول بکشد به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

توانایی دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:
تقریبا تمام اینترفیسهای موجود در بازار داخل و بین المللی کپی و ساخت تایوان هستند.
اینترفیس اصلی و اورجینال قیمتی حدود 8 تا 10 برابر نمونه های کپی دارد.
برنامه عیب یابی بی ام و بسیار سنگین بوده و احتیاج به کامپیوتر قدرتمند با حافظه بالا و ترجیحا دیسک SSD دارد.
عموما برنامه دستگاه دیاگ بی ام و روی ماشین مجازی (virtual machine) روی لپ تاپ نصب و در بازار ارائه می شود که سرعت و انعطاف بسیار کمتر و ضریب خطای بسیار بالاتر در مراحل پروگرامینگ را به همراه دارد.
آپدیت دستگاه دیاگ بی ام و (به صورت نصب محلی روی لپ تاپ و نه ماشین مجازی) هزینه بر و دارای ریسک از کار افتادگی سخت افزار در زمان به روزرسانی نرم افزار داخلی اینترفیس است.

زبان رایج دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM : انگلیسی.
دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM ساخت کشور : آلمان - چین .

جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .




دیاگ ب ام و
دیاگ تخصصی ب ام و
دیاگ bmw
دیاگ bmw icom
دیاگ بی ام و
دیاگ بی ام دبلیو
آموزش دیاگ ب ام و
آموزش دیاگ bmw
آموزش برق ب ام و
آموزش برق bwm
آموزش تعمیر موتور Bmw
آموزش تعمیر موتور ب ام و
آموزش تعمیر گیربکس bmw
آموزش تعمیر گیربکس ب ام و

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

عرب نام آگهی دهنده :
09120247528 تلفن :
---------- ایمیل :
---------- لینک آگهی :
---------- آدرس :
0 ریال قیمت :

loader

Scroll