مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

1397/2/20 تاریخ بروزرسانی

مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

ایجاد یک انجمن آنلاین نیازمند ارتباط و تعامل با دیگرانه. چه توییت باشه چه پست یا عنوان فیسبوک، کامنت هایی براشون وجود داره. بهترین تمرین ها رو اینجا برای پاسخ به کامنت ها، شناختن مخاطبین و ایجاد اعتبار آنلاین آموزش ببینین.مارتین شروینگتون به توضیح نقش روانشناسی در اداره کردن سلامت یک انجمن میپردازه و نکاتی درمورد بالا بردن میزان ارتباطات از طریق پست هایی با محتواهای جالب توجه متل تصاویر و سوالات رو بیان میکنه. به علاوه، به شما نحوه ی جلوگیری از ایجاد انجمن های منفی رو همراه با نکاتی درباره سروکله زدن با غول های بداخلاق کامنت و برگردوندن مکالمه به مسیر عادی ش آموزش میده. موضوعات شامل: ارتباط با مخاطب درست استفاده از پلت فرم برای کامنت های زنجیره ای و غیر زنجیره ای ساختارسازی پست های رسانه اجتماعی استفاده از هشتگ، تصاویر و سوالات بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی رابطه سازی جلب توجه در کامنت های ناپیوسته

اطلاعات تماس :
05138460703
05138460704

لینک دانلود :
https://farinsoft.ir/lyndaapp-%EF%BB%BFsocial-media-marketing-managing-customer-comments/
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمد گویی

اصول مقدماتی :
مروری بر کامنت های آنلاین مشتری ها
ارتباط با مخاطب درست در رسانه اجتماعی
مکالمات زنجیره ای و غیر زنجیره ای
درک کامنت ها به عنوان عامل تقویت کننده ی رسانه

شناخت تفاوت در پلت فرم ها :
انواع مختلف ارتباط در پلت فرم های مختلف
شناخت از مخاطب در رسانه اجتماعی

محتوایی که به اشتراک میگذارید :
ساختار پست ها در رسانه اجتماعی
استفاده از هشتگ در پست ها
استفاده از تصاویر برای تحت تاثیر قرار دادن رفتار اجتماعی
استفاده از سوال در پست های شبکه های اجتماعی
مراقب محتوای کلام خود در فضای آنلاین باشین

چطور بیشترین سود را از ارتباط ببریم :
قدرت اولین کامنت
بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی
ایجاد ارتباط در کامنت های ناپیوسته
ارتباط سازی با تاثیرگذاران رسانه اجتماعی
زمان مناسب برای گذاشتن پست در رسانه اجتماعی

نکات پیشرفته :
چگونه با غول های رسانه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم
جلب توجه روی یک کامنت زنجیره ای
نحوه ی استفاده از کامنت برای ارتباط با افراد
در زنجیره ی رسانه اجتماعی از تحقیر و خشونت بپرهیزیم
انجمن باید حامی برند شما باشد
مکالمه را در پست خود به اتمام برسانید

اطلاعات تماس :
05138460703
05138460704
لینک دانلود :
https://farinsoft.ir/lyndaapp-%EF%BB%BFsocial-media-marketing-managing-customer-comments/

فیلم آموزش بهره وری کسب و کار,lynda creating a business plan,فیلم تجارت الکترونیک,کسب و کار اینترنتی,کسب و کار آنلاین,ریسک در مدیریت پروژه,business fundamentals,راه اندازی کسب و کار طراحی وب,دانلود مدیریت پروژه,معرفی مدیریت پروژه,آموزش بهره وری کسب و کار,scrum چیست,دوره آموزش مدیریت پروژه,آموزش business,طرح کسب و کار,budgeting for small business,small business secrets,business analysis fundamentals,lynda creating a business plan,استراتژی رقابتی در تجارت

مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

شرکت فرین نام آگهی دهنده :
09017193040 تلفن :
---------- ایمیل :
---------- لینک آگهی :
---------- آدرس :
0 ریال قیمت :

loader

Scroll