سیستم مشتری مداری آدا

سیستم مشتری مداری آدا

1394/1/12 تاریخ بروزرسانی

سیستم مشتری مداری آدا

برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کارها شروع می شوند :
هدف اول : کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها
هدف دوم : ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودنشان در نهایت ارائه مزایایی که هزینه های کمی دارد ولی باعث افزایش قدر و منزلت مشتری می گردد در برنامه های وفاداری باید مورد توجه قرار بگیرند.
هزینه تبلیغات همیشه بالاست و پیدا کردن خریداران جدید همیشه مشکل و پر هزینه در نتیجه سود حاصله خیلی کم
اما تبدیل خریداران اتفاقی به مشتریان دائمی همیشه پر سود است.
www.adaitco.ir

سیستم مشتری مداری آدا

شرکت نرم افزار آدا نام آگهی دهنده :
02122452579 تلفن :
AddresEmail ایمیل :
www.adaitco.ir لینک آگهی :
تهران، خیابان انقلاب، بین جمالزاده و والعصر، جنب بانک تجارت، پلاک 91 آدرس :
0 ریال قیمت :

loader

Scroll